Accra - Reisverslag uit Nkoranza, Ghana van Els - WaarBenJij.nu Accra - Reisverslag uit Nkoranza, Ghana van Els - WaarBenJij.nu

Accra

Blijf op de hoogte en volg Els

17 Januari 2018 | Ghana, Nkoranza

Hi allemaal dit is begin van mijn reis.

Ik ben nu in Accra inderdaad, een dag langer dan gepland. Gisteren bij aankomst is mijn pinpas ingeslikt. Ik heb wel n uur lang mensen proberen te overreden om iemand te laten komen, ik zou vanochtend om 7.00 uur de bus nemen en dacht dat moet nog lukken.

Niets van dat alles. taxichauffeur die me op zou komen halen was ook in geen velden of wegen meer te bekennen omdat ik veel later was dan gepland.

Enfin moest nog simkaart voor mijn mobiel regelen, ik had gelukkig Euro’s bij me die ik kon wisselen en kon zo mijn simkaart betalen. Ik had verder geen geld logischer wijs. 

Je bent meteen ingeburgerd hier kun je wel zeggen. Ik dacht dat regel ik effe, nou vergeet dat maar. Gelukkig had ik geen stress, dacht komt wel goed. 

Maar als je dan meer dan halve dag van het ene adres naar t andere wordt gestuurd, bekruipt je toch even

Het gevoel : komt het vandaag nog goed? 

Van doorreizen was al helemaal geen sprake. Gisteren avond was ik nog in de veronderstelling dat ik de bus-misschien wel om 9.00 uur kon halen als ik geluk had en hij vertraagd was. Ik geloof dat ik om 15.30 had ik mijn kaart weer terug .

Nou ja zo heb ik Accra vooral gezien vanuit de taxi, van immense gebouwen tot kleine hutjes en talloze straathandaren. 

Ik heb verder niet veel meer ondernomen na deze actie. 

Vooral in en om het hotel. 

Ga vroeg slapen want de taxi staat om 6.30 uur voor de deur. 

Om daarna aan een busreis van 

Minimaal 8 uur te beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Nkoranza

Mijn eerste reis

Els in Ghana

Recente Reisverslagen:

15 April 2018

15 april

03 April 2018

3 april 2018

01 April 2018

Zondag 1 april

25 Maart 2018

Zondag 25 maart

18 Maart 2018

Zondag 18 maart
Els

Mijn avontuur in Ghana

Actief sinds 05 Jan. 2018
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 8269

Voorgaande reizen:

15 Januari 2018 - 15 Januari 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: