Eten bij Paul en Marianne - Reisverslag uit Diemen, Nederland van Els - WaarBenJij.nu Eten bij Paul en Marianne - Reisverslag uit Diemen, Nederland van Els - WaarBenJij.nu

Eten bij Paul en Marianne

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

05 Januari 2018 | Nederland, Diemen

Als voorbereiding op mijn avontuur ben ik eten bij P&M. Nu net een account aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen.


  • 09 Januari 2018 - 16:38

    Nicole :

    Goede reis Els en hebt het goed daar! Groeten Lisa & Nicole

  • 12 Januari 2018 - 20:39

    Akkie:

    Yes yes bon voyage xx akkie

  • 15 Januari 2018 - 10:29

    Krisztina:

    Heel veel plezier en sterkte Els! je zit nu in het vliegtuig...Liefs!

  • 15 Januari 2018 - 14:52

    AnnA:

    Té gek Els. Dank je voor deze link zodat ik je kan volgen. Héél veel geluk, inspiratie en moois. Sterkte met de andere temperaturen.. Liefs, AnnA

  • 16 Januari 2018 - 08:49

    Johan Deumens:

    Wonderlijk dat mijn eerste bericht je niet heeft bereikt. ik wil je zeggen dat er een moment van reflexie is dat uiteindelijk een 'tout va bien' zal zijn! hoe is je reis bevallen ? Ging het van een leien dakje of moest je gestrest in de rij staan? De wisseling van vliegtuig heb je als relaxt ervaren? Voor het eerst was er een Chanees op het nieuws die in een vrijwel onmogelijke tak van sport olympisch goud wil halen. op een plankje met 130 km per uur - het was iets uitzonderlijks en geen mainstream- het een na het ander had hij geprobeerd- maar tenslotte had hij zijn heil gekozen voor die specifieke tak van sport. Te denken dat het in de meeste landen 30 graden of hoger is en je deze discipline onmogelijk kan beoefenen.
    laat me verder vragen: hoe was je ontvangst? Denkbeeldig zie ik een wolk van kinderen komen rennen - kunnen ze wel rennen ?- die in het Ghanees je verwelkomen. de communicatie was waarschijnlijk hartelijk en bij het avondeten kreeg je voor het eerst fufu, een bal met tomatensaus die je al plukkend beetje bij beetje zal gaan opeten.
    ik houd de dingen bewust bij; nu al mis ik je. Je brief heb ik met onroering gelezen, en dan de voorkant die een schot in de roos is. al met al zul je wel moe zijn. veel geluk en ik zal er morgen weer zijn. liefs . johan

  • 17 Januari 2018 - 14:27

    Joke:

    Lieve Els, een hele mooie rijke ervaring toegewenst!! Veel plezier. Ik zal je blijven volgen. Liefs Joke

  • 17 Januari 2018 - 16:38

    Yvonne:

    Hi Els
    Leuk dat je een reisverslag gaat bijhouden...
    Ben heel benieuwd naar je ervaringen
    Veel liefs
    Yvonne

  • 17 Januari 2018 - 21:03

    Johan Deumens:


    jeetjemenee, dat is pas aankomen in Ghana! Ondertussen weet ik dat het uiteindelijk goedkomt en je in de bus zit, acht uur lang. Heel spannend dat je nu aankomt. Akkra heb je achtergelaten en het leven dan nu pas beginnen. de eerste indrukken ervaar je op dit moment!
    veel liefs en tot morgen, johan




  • 18 Januari 2018 - 07:59

    Johan Deumens:

    dag lieve Els,
    een fikse storm raast over het land met lichte orkaankrachten. het is niets met de weer. veel regenbuien komen op ons af en dat blijft de komende dagen zo,
    des al niet te min ga ik er op uit. om 10 uur heb ik een informele afspraak met Laura en Hans.
    Op de Westerdok 782. verder ga ik nog werken. Mirjam Heistek's bezoek van gisteren was fijn. Iemand die meedenkt. En door mij was het dat ik me op een gegeven moment moe voelde en ging stoppen. Verder ontdekte ik dat een foto van Julie van der Vaart er sinds de Art amsterdam lag. Het is een foto die Wim van Sinderen, curator van het Haags Fotomuseum, bestelde en ingepakt op de tafel la, inclusief lijst, ik ben hem in de Indische Buurt aangetekend gaan posten.
    Hoe is je eerste nacht bevallen? Je zult waarschijnlijk niet hebben kunnen slapen, zo veel andere indrukken je hebt gehad, Bij het avondeten heb je kufu gehad. Eten jullie samen?
    Waarschijnlijk wel. Hoe groot is de groep?
    Een warm geluid komt er op je af. Afrikaanse mensen hebben over het algemeen een zachter en warmer geluid.De regels komen als laconiek over. We nemen het niet zo nauw,
    Verder is het gissen naar meer atmosfeer. Het is aandoenlijk hoe krachtig vrouwen en mannen zijn. De leeftijd varieert van 8 tot 12 jaar?

    so far, so good! liefs . Johan

  • 19 Januari 2018 - 08:43

    Johan Deumens:

    goedemorgen lieve Els,
    het is vrijdag en ik heb nu READE. Tot straks, liefs, johan

  • 19 Januari 2018 - 12:49

    Marjan:

    Hoi Els
    ik kijk reikhalzend uit naar je berichten, ben zo benieuwd! Ik hoop dat alles goed gaat daar.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Diemen

Mijn eerste reis

Els in Ghana

Recente Reisverslagen:

15 April 2018

15 april

03 April 2018

3 april 2018

01 April 2018

Zondag 1 april

25 Maart 2018

Zondag 25 maart

18 Maart 2018

Zondag 18 maart
Els

Mijn avontuur in Ghana

Actief sinds 05 Jan. 2018
Verslag gelezen: 827
Totaal aantal bezoekers 8261

Voorgaande reizen:

15 Januari 2018 - 15 Januari 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: